Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Historica
Historica Dagesh
In Honorem
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii "Al.I. Cuza" din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Traditio
Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Colecția BusinessLike /

Utilizarea tehnologiilor mobile în mediul de afaceri românesc

Daniela Popescul, coord.

Data apariției: 18.03.2009

Domeniu: Ştiinţe economice / Afaceri

Colecție: BusinessLike

ISBN: 978-973-703-379-6

Nr. pagini: 182

Format: 17 x 24 cm.

--- LEI

preț de producție

ADAUGĂ ÎN COȘ

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Valul tehnologic atotcuprinzător determină o profundă modificare a mediului în care îşi desfăşoară activitatea IMM-urile, necesitînd o rearanjare internă a practicilor de muncă şi a responsabilităţilor pe toate nivelurile ierarhice. IMM-urilor le este oferită oportunitatea aplicării strategiilor de comunicare mobilă tot mai simple, mai inteligente şi mai securizate, permiţându-le să-şi sporească eficienţa operaţională, să minimizeze costurile şi să-şi crească reactivitatea faţă de solicitările clienţilor.

întreprinderile mici şi mijlocii în epoca afacerilor mobile; noi tehnologii informaţionale: binefacere, blestem sau fertilizator al etnocentrismului?; economia digitală - cadrul de derulare al afacerilor mobile; pericole şi ameninţări în mediul mobil de afaceri.

---.