Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Historica
Historica Dagesh
In Honorem
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii "Al.I. Cuza" din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Traditio
Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Colecția Exercitium /

Identitate vizuală instituţională în cadrul facultăţilor de educaţie fizică şi sport

Renato Gabriel Petrea

Data apariției: 14.07.2013

Domeniu: Educaţie fizică / Sporturi

Colecție: Exercitium

ISBN: 978-973-703-887-6

Nr. pagini: 238

Format: 14,7 x 20,5 cm.

18.90 LEI

preț de producție

ADAUGĂ ÎN COȘ

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Colecţia Exercitium. Cartea a fost elaborată ca teză de doctorat, sub îndrumarea prof. univ. dr. Ştefan Prutianu la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi şi reprezintă o abordare teoretică şi practică (anchetă) a relaţiilor publice şi a identităţii vizuale în cadrul facultăţilor de educaţie fizică şi sport. Cercetarea are o amplitudine naţională deoarece eşantionul cercetării este format din 50% din populaţie şi se înscrie în categoria lucrărilor care analizează variabila dependentă consistenţa identităţii vizuale instituţionale (IVI) din cadrul instituţiilor de învăţământ superior cu profil educaţie fizică şi sport şi kinetoterapie, din România, prin intermediul variabilelor independente caracteristici de organizare instituţională şi caracteristici de management ale IVI.

CUVÂNT ÎNAINTE INTRODUCERE 1. Paradigma identitate instituţională versus identitate vizuală instituţională 2. Actualitatea cercetării 3. Problema, scopul şi obiectivele cercetării 5. Metodologia cercetării Capitolul 1. COMUNICAREA UMANĂ 1.1. Definirea conceptului de comunicare 1.2. Nivelurile comunicării umane (CU) 1.3. Tipologia comunicării umane (CU) 1.3.1. Comunicarea senzorială – caracter nonverbal 1.3.2. Comunicarea orală (oralitatea) – caracter verbal & paraverbal Capitolul 2. COMUNICAREA VIZUALĂ 2.1. Semn, simbol în comunicarea vizuală (CV) 2.2. Imagine, cuvânt în comunicarea vizuală (CV) 2.3. Funcţii ale comunicării vizuale (CV) 2.3.1. Percepţia 2.3.2. Interpretarea 2.3.3. Reprezentarea 2.3.4. Manipularea 2.4. Tipologia comunicării vizuale (CV) 2.4.1. Comunicarea vizuală dedusă – directă (CVD) 2.4.2. Comunicarea vizuală indusă – indirectă (CVI) Capitolul 3. COMUNICAREA INSTITUŢIONALĂ 3.1. Conceptul de instituţie/organizaţie 3.2. Conceptul de public 3.3. Comunicarea intra şi inter - instituţională 3.3.1. Informaţia şi rolul ei în comunicarea instituţională (CI) 3.3.2. Obstacolele specifice procesului de comunicare instituţională (CI) Capitolul 4. IDENTITATE VIZUALĂ 4.1. Imagine, identitate 4.2. Tipuri structurale de identitate 4.3. Comunicarea şi identitatea vizuală instituţională 4.3.1. Conceptul şi importanţa identităţii instituţionale (II) 4.3.2. Modelul identităţii instituţionale (MII) 4.3.3. Funcţiile identităţii vizuale instituţionale (IVI) 4.4. Program de identitate vizuală (IV) 4.4.1. Necesitatea introducerii unui program de IV 4.4.2. Implementarea unui program de IV Capitolul 5 CARACTERISTICI DE ORGANIZARE ŞI LEGĂTURA LOR CU IVI ÎN CADRUL FACULTĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT 5.1. Actualitatea, problema, scopul şi obiectivele cercetării a) Actualitatea cercetării b) Problema de cercetare c) Scopul cercetării d) Obiectivele cercetării 5.2. Metodologia cercetării a) Metoda de cercetare b) Instrumentul de cercetare (itemi, variabile) c) Descrierea populaţiei şi a eşantionului d) Culegerea datelor 5.3. Ipotezele cercetării a) Ipoteza H1 b) Ipoteza H2 c) Ipoteza H3 5.4. Rezultatele cercetării şi interpretarea lor 5.4.1. Analiza de încredere a variabilelor/constructelor a) Variabila dependentă Consistenţa IVI b) Variabilele independente legate de CIO 5.4.2. Testarea ipotezelor a) Testarea ipotezelor derivate din H1 b) Testarea ipotezelor derivate din H2 c) Testarea ipotezelor derivate din H3 d) Testarea ipotezelor derivate din H3d Capitolul 6. DISCUŢII ŞI CONCLUZII 6.1. Concluzii cu privire la legăturile dintre caracteristicile de organizare instituţională (CIO) şi consistenţa IVI 6.2. Concluzii cu privire la legăturile dintre caracteristicile de management ale IVI şi consistenţa IVI 6.3. Concluzii cu privire la legăturile dintre caracteristicile de organizare instituţională (CIO) şi managementul IVI (M-IVI) 6.4. Concluzii cu privire la legăturile dintre comunicarea internă şi managementul IVI (M-IVI) 6.5. Limite ale cercetării 6.6. Contribuţii 6.7. Direcţii viitoare de cercetare BIBLIOGRAFIE ANEXE CHESTIONAR PRIVIND IDENTITATEA VIZUALĂ INSTITUŢIONALĂ (IVI) ÎN CADRUL FACULTĂŢILOR DE EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORT REZUMAT ABSTRACT

Renato Gabriel Petrea (n. 1978) este asistent universitar doctor la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport a Universităţii "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi.