Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Historica
Historica Dagesh
In Honorem
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii "Al.I. Cuza" din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Traditio
Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Colecția FIBAS /

Întreprinzătorul, firma şi pieţele în spaţiul naţional, european şi global

Dan Chirleşan, Andrei Neştian, coord.

Data apariției: 17.09.2009

Domeniu: Ştiinţe economice / Economie

Colecție: FIBAS

ISBN: 978-973-703-465-6

Nr. pagini: 478

Format: 17 x 24 cm.

--- LEI

preț de producție

ADAUGĂ ÎN COȘ

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

În acest volum se regăsesc reunite lucrările conferinţei "Întreprinzătorul, firma şi pieţele în spaţiul naţional, european şi global", lucrări interdisciplinare care îşi propun să găsească răspuns la întrebarea: în ce măsură instituţiile şi dinamica dezvoltării economice influenţează întreprinzătorul, firma şi mediul economic în economia naţională, în cea europeană şi în cea globală?

pieţele financiare şi viitorul monedei în context global, managementul ciclului de politici publice în contextul guvernării moderne şi dezvoltării durabile, oportunităţi şi riscuri în managementul afacerilor, marketing şi comunicare în afaceri, impactul globalizării asupra comerţului, serviciilor şi turismului etc.

---.