Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Historica
Historica Dagesh
In Honorem
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Patrimonium
Personalităţi ale Universităţii "Al.I. Cuza" din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Traditio
Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Colecția Sophia /

Arta după sfârşitul artei

Cristian Nae

Data apariției: 03.05.2010

Domeniu: Filosofie şi Ştiinţe sociale / Filosofia artei

Colecție: Sophia

ISBN: 978-973-703-530-1

Nr. pagini: 390

Format: 13 x 20 cm.

--- LEI

preț de producție

ADAUGĂ ÎN COȘ

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Cartea de faţă poate fi privită ca având o triplă utilitate. În primul rând, ea constituie în spaţiul românesc o primă încercare de expunere sistematică şi examinare critică a definiţiei artei şi operei de artă lansată de Arthur C. Danto, ce îşi propune să servească drept introducere în filosofia artei pe care filosoful şi criticul de artă american a elaborat-o în jurul problemei ontologice cheie a indiscernabilităţii perceptuale dintre o operă de artă şi un „simplu obiect”.

criza criteriilor definiţionale şi problema definirii artei, o propunere de redefinire a operei de artă: Arthur C. Danto, „arta redefinită” şi teza „sfârşitului artei” etc.

---.