Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Historica
Historica Dagesh
In Honorem
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Patrimonium
Personalităţi ale Universităţii "Al.I. Cuza" din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Traditio
Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Colecția Ştiinţele Educaţiei /

Violenţa în context educaţional. Forme actuale

Ana-Nicoleta Grigore

Data apariției: 06.03.2016

Domeniu: Filosofie şi Ştiinţe sociale / Pedagogie

Colecție: Ştiinţele Educaţiei

ISBN: 978-606-714-242-6

Nr. pagini: 248

Format: 14,7 x 20,5 cm.

28.34 LEI

preț de producție

ADAUGĂ ÎN COȘ

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Pornind de la configuraţia contextului şcolar actual, lucrarea analizează noile forme de violenţă între elevi, punând în evidență faptul că, pe lângă prevalenţa obişnuită a formelor uşoare de bullying, un nou tip de agresiune – cyberbullying – se află în ascensiune în rândul elevilor. Angajarea elevilor în aceste tipuri de comportament este dinamică, trecând cu uşurinţă de la statutul de martor la cel de victimă sau agresor, faţă în faţă şi în mediul virtual, unde dezechilibrele de putere se exprimă în alte unităţi de măsură. Aceste comportamente, care se manifestă diferit în funcţie de gen şi de mediul de provenienţă, arată că variabilele contextului şcolar sunt implicate în violenţa între elevi.

Violenţa şcolară în literatura de specialitate; Violenţa între elevi în contextul actual: bullying și cyberbullying; Impactul climatului şcolar asupra violenţei între elevi; Forme de violenţă şcolară şi percepţii asupra lor – cercetare empirică; Concluzii şi deschideri

Ana-Nicoleta Grigore (n. 1986, Vaslui) este cadru didactic asociat al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi şi profesor consilier şcolar-psiholog în cadrul Centrului Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Iaşi – Şcoala Gimnazială ”Alexandru cel Bun” Iaşi. A publicat mai multe studii ştiinţifice de specialitate, dintre care: Current Forms of Violence Among Students: Bullying and Cyberbullying (2011), The dynamics of the roles of agressor and victim in bullying and cyberbullying, a challenge for the resilient development of students (2014).