Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Historica
Historica Dagesh
In Honorem
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Patrimonium
Personalităţi ale Universităţii "Al.I. Cuza" din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Traditio
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Top 15 /

Sociologie electorală. Alegeri, alegători şi comportamente de vot

Romeo Asiminei

Data apariției: 07.12.2013

Domeniu: Filosofie şi Ştiinţe sociale / Sociologie

Colecție: Observatorul Social

ISBN: 978-973-703-915-6

Nr. pagini: 249

Format: 14,7 x 20,5 cm.

12.60 LEI

preț de producție

ADAUGĂ ÎN COȘ

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Votul este un veritabil „fapt social total” şi implică alegerea unei soluţii cu impact asupra tuturor sistemelor şi subsistemelor sociale. Prin urmare, volumul analizează mai multe modele care să expliciteze mecanismele electorale, precum şi o serie de elemente constitutive ale procesului electoral: resorturile participării politice, sistemele electorale şi influenţa acestora asupra situaţiei electorale precum şi legătura între contextul socio-economic şi comportamentul electoral prin raportare la ciclurile electorale din România post-comunistă.

Partea I. Participarea politică Partea a II-a. Modele ale votului şi predicţia comportamentului de vot Partea a III-a. Sisteme electorale Partea a IV-a. Alegeri şi comportament electoral în România post-comunistă

Romeo Asiminei este doctor în sociologie şi asistent universitar în cadrul Departamentului de Sociologie şi Asistenţă Socială, Facultatea de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi unde predă cursuri de sociologie politică, sociologia opiniei publice, calitatea vieţii, analiza reclamei comerciale şi sociologie urbana si rurala. Principalele sale domenii de interes vizează sociologie electorală, comunicarea politică şi metodologia sociologică. Este autor şi coautor a mai multor rapoarte de cercetare, capitole de cărţi şi studii publicate în reviste de specialitate. Este membru în mai multe proiecte cu finanţare europeană şi naţională.