Piaţa europeană – o provocare pentru firmele româneşti
Constantin Sasu, Oana Anton, Claudia Bobâlcă, coord.
Descriere
Sumar
Despre autori
În volumul de faţă sunt tipărite lucrările prezentate la Conferinţa ştiinţifică "Piaţa Europeană - o provocare pentru firmele româneşti" organizată de Catedra de Management-Marketing a Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universităţii "Al.I. Cuza" Iaşi în perioada 25-26 octombrie 2007 (CNCSIS 2007).
evaluarea şi recunoaşterea obiectelor de artă în Europa, marketing relaţional, fluxuri turistice româneşti, publicitatea prin apel la sentimente, balanţa comercială a României (primii ani în UE), rebrandingul, dinamica pieţei muncii în România după aderare, brandul Manchester United, migraţia românilor în străinătate şi piaţa muncii, management public şi misiunea instituţiilor publice, sicronia culturală şi adaptarea managementului, organizarea turismului în UE, cota unică de impozitare, Customer Relationship Marketing etc.
---.