Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Colecția Observatorul Social /

Sociologia câmpului de intervenţie profesională. Incluziunea copiilor cu cerinţe educative speciale în învăţământul de masă

Mihaela Grasu

stoc epuizat

Data apariției: 08.05.2014

Domeniu: Filosofie şi Ştiinţe sociale / Sociologie

Colecție: Observatorul Social

ISBN: 978-973-703-970-5

Nr. pagini: 254

Format: 14,7 x 20,5 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Lucrarea porneşte de la observaţiile actorilor de teren, pedagogi şi psihopedagogi speciali, pentru a analiza apoi structurile instituţionale care se ocupă cu această categorie – familia, școala, instituţiile de asistenţă socială, examinând totodată şi atitudinea cadrelor didactice faţă de incluziunea elevilor cu cerinţe educative speciale, identificând şi factorii de stres din activitatea lor profesională, mecanismele de coping etc.

Egalitatea şanselor la educaţie, De la excluziune la incluziunea socială, Metodologia cercetării, Câmpul de intervenţie în cazul CES, Provocări generate de incluziunea copiilor cu CES, Strategii de adaptare la incluziunea copiilor cu CES

Mihaela Grasu este doctor în sociologie, cu o teză intitulată Incluziunea copiilor cu cerinţe educative speciale în învăţământul de masă. Are o experienţă de peste 10 ani în domeniul protecţiei copilului. În prezent este profesor psihopedagog în cadrul Şcolii Gimnaziale Speciale „C. Păunescu” din Iaşi.