Descriere
Sumar
Despre autori
Lucrarea porneşte de la observaţiile actorilor de teren, pedagogi şi psihopedagogi speciali, pentru a analiza apoi structurile instituţionale care se ocupă cu această categorie – familia, școala, instituţiile de asistenţă socială, examinând totodată şi atitudinea cadrelor didactice faţă de incluziunea elevilor cu cerinţe educative speciale, identificând şi factorii de stres din activitatea lor profesională, mecanismele de coping etc.
Egalitatea şanselor la educaţie,
De la excluziune la incluziunea socială,
Metodologia cercetării,
Câmpul de intervenţie în cazul CES,
Provocări generate de incluziunea copiilor cu CES,
Strategii de adaptare la incluziunea copiilor cu CES
Mihaela Grasu este doctor în sociologie, cu o teză intitulată Incluziunea copiilor cu cerinţe educative speciale în învăţământul de masă. Are o experienţă de peste 10 ani în domeniul protecţiei copilului. În prezent este profesor psihopedagog în cadrul Şcolii Gimnaziale Speciale „C. Păunescu” din Iaşi.