Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Colecția Ştiinţele Educaţiei /

Competenţă şi calitate. Repere ale evaluării profesorului

Roxana Criu

stoc epuizat

Data apariției: 05.01.2013

Domeniu: Filosofie şi Ştiinţe sociale / Pedagogie

Colecție: Ştiinţele Educaţiei

ISBN: 978-973-703-838-8

Nr. pagini: 244

Format: 14,7 x 20,5 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Cuvânt înainte de Constantin Cucoş. Lucrarea îşi propune să abordeze problematica evaluării competenţei psihopedagogice a cadrelor didactice din prisma rolului acesteia asupra asigurării calităţii în învăţământul preuniversitar. Problematica supusă investigaţiilor este una actuală, complexă şi ramificată pe diverse elemente ale teoriei şi practicii educaţionale, având în vedere multitudinea şi diversitatea abordărilor legate de competenţa profesorilor.

Capitolul 1 DIMENSIUNI ALE CALITĂŢII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR . 1.1. Calitatea în educaţie - cadru conceptual 1.2. Ipostaze ale asigurării calităţii în învăţământul preuniversitar 1.3. Evaluarea competenței cadrelor didactice – factor al asigurării calităţii în învăţământul preuniversitar Capitolul 2 CARACTERISTICI ALE COMPETENŢEI PSIHOPEDAGOGICE 2.1. Elemente definitorii ale competenţei 2.2. Tipuri de competenţă Capitolul 3 CADRU DE ANALIZĂ A COMPETENŢEI PSIHOPEDAGOGICE 3.1. Analiza conceptuală şi terminologică a competenţei psihopedagogice 3.2. Dimensiunea praxiologică a competenţei psihopedagogice 3.3. Structură sintetică a competenţei psihopedagogice Capitolul 4 EVALUAREA CADRELOR DIDACTICE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR 4.1. Evaluarea didactică – cadru general de definire 4.2. Evaluarea cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar 4.3. Metode de evaluare a cadrelor didactice 4.4. Experienţe internaţionale în evaluarea cadrelor didactice 4.5. Evaluarea cadrelor didactice în spaţiul educaţional românesc Capitolul 5 INSTRUMENTE DE EVALUARE A COMPETENȚEI PSIHOPEDAGOGICE

Roxana Criu (n. 1982) este asistent universitar doctor la Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iaşi.