Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Domeniul Filosofie şi Ştiinţe sociale /

Cyberbullying in educational context

Magdalena Iorga (coordinator)

stoc epuizat

Data apariției: 21.12.2022

Domeniu: Filosofie şi Ştiinţe sociale / Educaţie

Colecție: ---

ISBN: 978-606-714-741-4

Nr. pagini: 342

Format: 17 x 24 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

[RO] Lucrare editată în limba engleză
Utilizarea tehnologiei a adus numeroase beneficii copiilor și tinerilor, crescând accesul la informație, facilitând comunicarea și socializarea și îmbunătățind predarea și învățarea. A trăi în lumea virtuală este diferit de lumea reală pentru că, în lumea virtuală, interlocutorul poate fi uneori agresiv și fără identitate.
Fenomenul de cyberbullying a atins cote alarmante, cu impact negativ asupra sănătății fizice și psihice a agresorilor, victimelor și martorilor (stima de sine scăzută, eșec școlar, furie, anxietate, depresie, evitare a școlii, violență școlară, consum de droguri și sinucidere). Examinarea hărțuirii cibernetice necesită explorarea interacțiunii dintre componentele sale (agresori cibernetici, victime cibernetice, colegi, profesori, psihologi, părinți și administratori), iar proiectele de prevenire și intervenție trebuie să ia în considerare implicarea activă a tuturor.
Lucrare realizată în cadrul proiectului ERASMUS + 2020-1-RO01-KA226-SCH-095269 Together Everyone Can Prevent Cyberbullying (TECPC)

***

[ENG] The use of technology has brought many benefits to children and young people, increasing access to information, facilitating communication and socialization, and improving teaching and learning. But living in the virtual world is different from living in the real world because, in the virtual world, the interlocutor can sometimes be aggressive without revealing their identity.
The phenomenon of cyberbullying has reached alarming levels, with a negative impact on the physical and mental health of the aggressors, victims, and witnesses (low self-esteem, school failure, anger, anxiety, depression, school avoidance, school violence, drug consumption, and suicide). Examining cyberbullying requires exploring the interplay between its components (cyberbullies, cybervictims, peers, teachers, psychologists, parents, and administrators), and prevention and intervention projects must consider the active involvement of all.
TECPC PROJECT - Together Everyone can Prevent Cyberbullying (KA2 Erasmus+ Strategic partnership Digital Education Readiness, 2020-1-RO01-KA226-SCH-095269).

PSYCHOLOGICAL, MEDICAL AND SOCIAL ASPECTS: Theoretical and Practical Perspectives on Cyberbullying among Adolescents, Magdalena Iorga; Models and Theories Used in Bullying and Cyberbullying Prevention and Intervention Programs for Aggressors, Victims and Bystanders, Magdalena Iorga; Bullying and Cyberbullying of Children and Adolescents with Chronic Diseases, Dana Teodora Anton-Păduraru; The Neuropsychosocial Elements in Cyberbullying, Tim Carr; Health Problems in Children Suffering From Cyberbullying, Elena Hanganu; Cyberbullying among Adolescents during The Covid-19 Pandemic, Roxana Claponea, Magdalena Iorga; Cyberbullying, Self-Harm and Suicide, Bianca Hanganu, Beatrice Gabriela Ioan; Sexting: On The Border from Simple Curiosity to “Revenge Porn” and the Impact of Sexual Cyberbullying, Tudor-Daniel Huţul, Adina Karner-Huţuleac; Psychotherapy And Counselling: The Role of School Counsellors in Cyberbullying Prevention and Intervention Programs, Mihaela Jitaru, Octav Sorin Candel; Cyberbullying and Psychotherapy, Adina Karner-Huţuleac; The Bidirectional Relationship between Cyberbullying and the Family Environment, Octav Sorin Candel, Mihaela Jitaru; Cyberbullying in Some European Countries – Studies: Cyberbullying in Portugal – A Scoping Study, Luís Coutinho, Ana Maria Tomás Almeida, José Alberto Lencastre; Cyberbullying among Lithuanian Adolescents, Gileta Kierienė; Victims and Aggressors in Virtual Settings - A Study on Cyberbullying among Students in Six Countries, Magdalena Iorga; Cyberbullying in Italy. Create an Anti-(Cyber) Bullying Culture: Methods and Tools, Matteo Agati; Cyberbullying Among Multilingual University Students in Romania. Bilingualism and Multilingualism as Methods of Preventing it, Irina Croitoru; Social, Economic And Legal Contexts: The Art of Aggression, Cezarina Florina Caloian; Challenging Aspects of the Cyberbullying in the Context of the Digital Transformation, Alexandru Ţugui, Daniela-Tatiana Agheorghiesei. Ioana Guţu, Silvia Raluca Matei, Florin-Victor Jeflea, Guy Levi; A Brief Analysis from a Socio-Economic Perspective of Bullying and Cyberbullying, Daniela-Tatiana Agheorghiesei, Alexandru Ţugui, Ioana Guţu, Magdalena Iorga; Cyberbullying and the Legal Framework, Rareș-Vasile Voroneanu-Popa

[RO]Magdalena Iorga (b. 1976, Galați) este conferențiar universitar doctor la Facultatea de Medicină din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași, România. De asemenea, este conducător de doctorat în domeniul Psihologie la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. În 2001 a absolvit masterul în Educație Interculturală. A publicat cinci cărți și peste 100 de articole de cercetare științifică în bazele de date ISI, inclusiv peste 80 de articole în reviste BDI. A coordonat granturi de cercetare și proiecte naționale și internaționale în domeniul psihologiei medicale și științelor comportamentului. Principalele sale domenii de interes sunt psihologia aplicată în domeniul medical, etica, educația interculturală și psihologia copilului.

***

[ENG]Magdalena Iorga (b. 1976, Galați) is a PhD Associate Professor at the Faculty of Medicine of “Grigore T. Popa” University of Medicine and Pharmacy from Iași, Romania. She also works as a PhD supervisor in the field of Psychology at the Faculty of Psychology and Education Sciences at “Alexandru Ioan Cuza” University of Iași. In 2001 she completed the Master in Intercultural Education. She has published five books and more than 100 scientific research articles in ISI databases, including more than 80 articles in BDI journals. She has coordinated research grants and national and international projects in the field of medical psychology and behavioral sciences. Her main areas of interests are applied psychology in the medical field, ethics, higher education and child psychology.