Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Domeniul Filosofie şi Ştiinţe sociale /

Perspective semio-logice ale situaţiei didactice

Melentina Toma

stoc epuizat

Data apariției: 22.03.2012

Domeniu: Filosofie şi Ştiinţe sociale / Pedagogie

Colecție: ---

ISBN: 978-973-703-692-6

Nr. pagini: 202

Format: 14,7 x 20,5 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Lucrarea concretizează mai multe direcţii de analiză a factorilor educaţionali, a sistemului ca întreg, precum şi a situaţiilor concrete de învăţare, punînd în valoare intercondiţionarea elementelor participante, importanţa şi necesitatea interpretării situaţionale pe terenul activităţii formative. Interpretarea s-a bazat pe paradigma situaţiei pedagogice şi hexada situaţiei semiotice, miza fiind situaţia didactică.

Repere ale situaţiei pedagogice, Obiectivele lecţiei şi relaţionarea lor cu factorii participanţi la situaţia didactică, Elementele conţinutului didactic, Ilustrări ale metodelor didactice, Aspecte generale ale comunicării artistice, Interpretarea coordonatelor comunicării plastice, în sistemul intercondiţionărilor, Repere în analiza operei de artă, Paradigma influenţării prin opera de artă etc.

Melentina Toma (n. 1956, Brăieşti, Suceava) este conferenţiar universitar. Cărţi publicate: "Erorile de argumentare în perspectiva unei tipologii semiotice", Editura „Ştefan Lupaşcu“, Iaşi, 2004, "Logică şi argumentare. Elemente de didactică aplicată", Editura „Junimea“, Iaşi, 2005, "Disertaţia ştiinţifică" (în colab. cu Vasile Ţapoc), Editura „Ştefan Lupaşcu“, Iaşi, 2001; "Contributori în contul logicii ieşene (în colab. cu P. Ioan şi G. Ceauşu), Editura „Ştefan Lupaşcu“, Iaşi, 2010, "Paradigma situaţională în cîmpul socio-umanului" (coord.), Editura Universităţii „Alexandru Ioan Cuza“ din Iaşi, 2009.