Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Domeniul Filosofie şi Ştiinţe sociale /

Women and Technological Education: A European Comparative Perspective. The 10 Commands to the Policy Makers

Doina Balahur, Paivi Fadjukoff, (editors)

stoc epuizat

Data apariției: 24.01.2011

Domeniu: Filosofie şi Ştiinţe sociale / Sociologie

Colecție: ---

ISBN: 978-973-703-526-4

Nr. pagini: 320

Format: 17 x 24 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

The issue of getting more women in technological or scientific education and career has been approached by numerous EU and national projects. Yet the challenge persists. Even in countries where gender imbalance is not a problem in the areas of mathematics and science, there is a marked imbalance when technology subjects are taken into account. To improve technology education, we need to create a holistic view on technology education and teaching. With new, improved technology education practices it is possible to make technology more attractive for young people, promote their interest, and encourage their critical and creative ways of thinking (FP6 UPDATE, Understanding and Providing a Developmental Approach to Technology Education).

Updating European Technology Education , Encouraging and recruiting female students in technological education and career, Pursuing a Career in a Technological Field: Motivating Factors and Barriers for German students, Gender and ICT – The Comparative Analysis of Finland and Romania, Gender principles in technological education. Trends of Estonian students, Some remarks on gender differences in the area of engineering studies: motivating factors and barriers, Girls’ and Boys’ Perceptions of Science and of Science Teaching Practice, Identifying motivations and barriers in the engineering education of young women in Greece with the aid of survey data and computational methods, Women and technological education: A European comparative perspective. The 10 Commands to the policy makers etc.

Doina Balahur (n. 1955, Bucuresti, România) este prof.univ.dr. la Catedra de Sociologie si asistenţă socială, Facultatea de filosofie a Universităţii “Alexandru Ioan Cuza” Iaşi, Director al Centrului de Cercetare pentru Management Social si Dezvoltare Comunitară, Universitatea “Al.I.Cuza” Iasi, membru în 13 asociaţii profesionale cu afiliere internaţională, co-fondator şi membru al unor reţele europene si internaţionale de cercetare stiinţifică. Cărţi publicate : Sociology of Law. Studies and Research, 2006, Probaţiune si reintegrare comunitară, 2004, Protecţia drepturilor copilului ca principiu al asistenţei sociale, Bucuresti, 2006, Fundamente socio-juridice ale probaţiunii, 2006, Sfîrsitul Civilizaţiei Turnului Babel. Creativitate, Personalitate, Dezvoltare. Iasi, 1997, Sociologia climatului creativogen. Inventica în organizaţii. Iasi, 1997. A publicat peste 40 studii de specialitate. A primit Diploma Universităţii “Al.I.Cuza” pentru activitatea de cercetare stiinţifică (2006). Are 7 certificate de atestare profesionala primite de la renumite instituţii culturale europene.
Päivi Fadjukoff este profesor universitar la Facultatea de Psihologie a Universitatii din Jyväskylä, Finlanda.