Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Domeniul Litere /

Comunicarea şi discursul în audiovizual

Mihaela Popovici

stoc epuizat

Data apariției: 05.11.2007

Domeniu: Litere / Comunicare

Colecție: ---

ISBN: 978-973-703-256-0

Nr. pagini: 370

Format: 17 x 24 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Autoarea analizează din punctul de vedere al pragmaticii lingvistice mesajele caracterizate de manifestări semnificante atât în plan iconic, cât şi verbal, exemplară fiind comunicarea mediatică televizuală. Scopul final al acestei analize este de a constitui o metodologie care să permită discutarea reflectării obiective a evenimentelor (punctul de vedere al producătorilor de mesaj) sau a reconstrucţiei realităţii în mesaj (punctul de vedere al analiştilor fenomenului mediatic).

Perspectiva lingvistică asupra mesajului audiovizual - concepte operaţionale (limbă-limbaj-limbaje, coduri verbale-non-verbale, context/ co-text, discurs), particularităţile limbajului audiovizual, codurile identitare ale posturilor de televiziune (rolul LOGO-ului); Metode de analiză a mesajului televizual; Actualităţile televizate, de la gramatică la retorică - reguli de bună construcţie, retorica ştirilor etc.

---.