Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Domeniul Litere /

Les approches plurielles dans l’éducation aux langues: l’intercompréhension, en présence et en ligne

Textes réunis par Doina Spiță, Mihaela Lupu, Dana Nica, Iulia Nica

stoc epuizat

Data apariției: 29.03.2016

Domeniu: Litere / Pedagogie

Colecție: ---

ISBN: 978-606-714-218-1

Nr. pagini: 252

Format: 17 x 24 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Volumul, editat în limba franceză, reunește principalele intervenţii din cadrul colocviului ”Approches plurielles et intercompréhension”, care a avut loc la Iaşi, în iunie 2015, organizat fiind de Universitatea ”Alexandru Ioan Cuza”, consorţiul Miriadi şi CELV Graz. Intervențiile au abordat, din perspectiva documentelor de politică lingvistică produse de Consiliul Europei, patru direcţii ale didacticii plurilingvismului: ”l’Eveil aux langues”, pedagogia interculturalităţii, didactica integrată şi intercomprehensiunea, cu un accent particular pe aceasta din urmă.

Politiques linguistiques et approches plurielles (conférences de Christian Tremblay, président OEP; Gaid Evenou, DGLFLF; Michel Candelier, expert CELV); De l’intercompréhension (textes de Sandra Garbrino, coordinatrice du projet européen Miriadi; Maddalena di Carlo, coordinatrice du lot Référentiel); Intercompréhesion et enseignement des langues (12 textes des communications)

Doina Spiță (n. 1952, Iași) est maître de conférence à l’Université ”Alexandru Ioan Cuza” de Iasi, Roumanie. Elle a obtenu un Diplôme de maîtrise en Langue et littérature française – langue et littérature roumaine, un DEA Sciences du langage à l’Université Nancy 2 France, un Diplôme d’Etudes supérieures européennes en Civilisations – CEU Nancy. Docteur Magna cum laude des universités ”Alexandru Ioan Cuza” de Iasi et Nancy 2 de France (le domaine Sciences du langage). Spécialiste en didactique du FLE, sciences du langage et intercompréhension. Lecteur de roumain à l’Université Paris-Sorbonne 2008-2014. Membre fondateur et directeur de programmes au Centre international de langues vivantes – Fondation EuroEd de Iasi. Coordinations et participations à des projets européens Lingua, Comenius, Phare et à des projets au sujet de l’intercompréhension depuis 2008. Présidente de la Commission pour l’Europe centrale et orientale au sein de la Fédération Internationale des Professeurs de Français (CECO-FIPF). Vice-présidente de l’Association internationale pour la promotion de l’intercompréhension à distance (APICAD).