Pagina principală
/
Domeniul Ştiinţe economice
/
Bunele practici şi performanţele economice în management şi marketing/ Best practices and economic performance in management and marketing
Ion Pohoaţă, Iolanda Vodă, Bogdan Iluţ, Mircea Asandului, coord.
stoc epuizat
Data apariției: 22.03.2010
Domeniu: Ştiinţe economice / Management
Colecție: ---
ISBN: 978-973-703-519-6
Nr. pagini: 470
Format: 17 x 24 cm.
--- LEI
preț de producție
ADAUGĂ ÎN COȘ
Poșta Română
3-4 zile lucrătoare
livrare gratuită
Suport clienți
0232.314.947
Descriere
Sumar
Despre autori
Volumul de faţă reuneşte o parte din lucrările prezentate la Conferinţa internaţională privind Instituţii şi performanţă economică, care a avut loc pe 21-22 noiembrie 2009, la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Şcoala Doctorală de Economie. Conferinţa şi-a propus o incursiune în practicile de management şi marketing ale organizaţiilor şi analiza influenţelor asupra performanţelor economice. Integrând mai multe modele, cercetările propuse au arătat cum bunele practici pot fi modele pentru comunitate în ceea ce priveşte abordarea şi respectul pentru talente, munca şi diversitate. Performanţele economice însoţesc aceste practici după cum au arătat analizele prezentate.
---.
---.