Pagina principală
/
Domeniul Ştiinţe economice
/
Marketing. Modelarea matematică a fenomenelor de piaţă
Victor Pekar, Constantin Smadici
stoc epuizat
Data apariției: 12.12.1995
Domeniu: Ştiinţe economice / Marketing
Colecție: ---
ISBN: 973-9149-48-0
Nr. pagini: 346
Format: 14,7 x 20,5 cm.
--- LEI
preț de producție
ADAUGĂ ÎN COȘ
Poșta Română
3-4 zile lucrătoare
livrare gratuită
Suport clienți
0232.314.947
Descriere
Sumar
Despre autori
Preocuparea centrală a cărţii este aceea de a pune în evidenţă fundamentele demersului de marketing şi de a arăta că utilizarea marketingului este o condiţie esenţială a performanţei economice a întreprinderii. Lucrarea propune un cadru de reflecţie şi un ansamblu de metode de analize şi previziuni, evidenţiind rolul central al modelelor matematice în fundamentarea deciziilor care privesc marketingul strategic şi cel operaţional.
---.
---.