Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Domeniul Ştiinţe economice /

Mediul european al afacerilor

Liviu-George Maha (coord.), Claudia Bobâlcă, Paula-Elena Diacon

stoc epuizat

Data apariției: 27.07.2015

Domeniu: Ştiinţe economice / Afaceri

Colecție: ---

ISBN: 978-973-640-664-5

Nr. pagini: 176

Format: 17 x 24 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Lucrarea se adresează celor care sunt interesați de problemele specifice cu care se confruntă o firmă care activează pe piața unică europeană, în contextul aprofundării procesului de integrare economică, extinderii Uniunii Europene către Europa Centrală și de Răsărit, dar și al intensificării interdependențelor la nivelul economiei mondiale, dezvoltării companiilor multinaționale, migrației forței de muncă etc. Astfel, afacerile europene sunt puse în situația de a-și reconsidera strategiile, pentru a face față noilor provocări ale mediului european de afaceri, unul extrem de complex, atât din punctul de vedere al diferențelor socio-culturale, cât și al inegalităților de dezvoltare economică, precum și al nivelului ridicat de reglementare a anumitor domenii.

Afaceri în mediul european; Componentele mediului european de afaceri; Obiective şi strategii de afaceri în mediul european; Mixul de euromarketing

Liviu-George Maha (n. 1977, Rădăuți) este conferențiar universitar doctor în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.
Claudia Bobâlcă (n. 1980, Rădăuți) este conferențiar universitar doctor în cadrul Departamentului de Management, Marketing și Administrarea Afacerilor al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.
Paula-Elena Diacon (n. 1987, Broșteni, jud. Suceava) este doctorand în domeniul Economie al Școlii Doctorale de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.