Mediul european al afacerilor
Liviu-George Maha (coord.), Claudia Bobâlcă, Paula-Elena Diacon
Descriere
Sumar
Despre autori
Lucrarea se adresează celor care sunt interesați de problemele specifice cu care se confruntă o firmă care activează pe piața unică europeană, în contextul aprofundării procesului de integrare economică, extinderii Uniunii Europene către Europa Centrală și de Răsărit, dar și al intensificării interdependențelor la nivelul economiei mondiale, dezvoltării companiilor multinaționale, migrației forței de muncă etc. Astfel, afacerile europene sunt puse în situația de a-și reconsidera strategiile, pentru a face față noilor provocări ale mediului european de afaceri, unul extrem de complex, atât din punctul de vedere al diferențelor socio-culturale, cât și al inegalităților de dezvoltare economică, precum și al nivelului ridicat de reglementare a anumitor domenii.
Afaceri în mediul european; Componentele mediului european de afaceri; Obiective şi strategii de afaceri în mediul european; Mixul de euromarketing
Liviu-George Maha (n. 1977, Rădăuți) este conferențiar universitar doctor în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.
Claudia Bobâlcă (n. 1980, Rădăuți) este conferențiar universitar doctor în cadrul Departamentului de Management, Marketing și Administrarea Afacerilor al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.
Paula-Elena Diacon (n. 1987, Broșteni, jud. Suceava) este doctorand în domeniul Economie al Școlii Doctorale de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.