Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Pagina principală / Ultimele apariții /

Provocările mediului de afaceri în societatea modernă

Gabriela Boldureanu, Claudia Iuliana Stoian, Sebastian Tocar (coordonatori)

stoc epuizat

Data apariției: 13.12.2022

Domeniu: Ştiinţe economice / Afaceri

Colecție: ---

ISBN: 978-606-714-740-7

Nr. pagini: 342

Format: 17 x 24 cm.

--- LEI

preț de producție

Poșta Română 3-4 zile lucrătoare livrare gratuită Curier rapid 24-48 ore + taxe de livrare Suport clienți 0232.314.947

Descriere Sumar Despre autori

Volumul cu titlul Provocările mediului de afaceri în societatea modernă, publicat în cadrul proiectului extracurricular „Business Graduate Research Forum”, nr. 34196R/23.02.2022, finanțat de către Ministerul Educației, reunește cercetările studenților masteranzi de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, Departamentul de Management, Marketing și Administrarea Afacerilor. Demersul de cercetare este dezvoltat dinspre dimensiunile conceptual metodologice spre cele experimentale, cu accent pe următoarele problematici: comunicarea prin rețele sociale, turismul cultural, fenomenul work-from-home, managementul stresului, reziliența, destinații offshore, crowdfunding, coaching, inteligență emoțională.

Analiza rentabilității întreprinderii SC ANTIBIOTICE SA, Florentina-Loredana Aioanei; Motivarea și recompensarea angajaților din mediul privat, Alice Mihaela Borș; Rețelele sociale ca instrumente de comunicare pentru promovarea destinațiilor turistice, Elena Bulat; Probleme ale protecţiei consumatorilor – o analiză de impact, Cristina Chișca; Analiza culturii organizaționale în companiile multinaționale, Dan Ștefan Ciotloș, Oana Magda Grigore; Turismul cultural. Contextualizare în cadrul industriei turistice, Inga Edu; Efectele fenomenului work from home asupra managementului resurselor umane, Adelina-Elena Florean; Leadership și roluri de gen: eficacitatea percepută a stilurilor de conducere autocratic și democratic, Bianca Kuchta; Managementul diversității în afacerile din industria turismului, Elena Lipețchi; Comportamentul tinerilor în alegerea unei destinații turistice, Viorica Manea (căs. Cemîrtan); Efectele conflictelor constructive sau distructive în organizații, Ani Manukyan; Particularitățile managementului stresului, Marina Diana Mironeasa; Ghidul turistic – trăsături de succes, Tamara Morar; Studiul imaginii unei destinații turistice, Tamara Morar; Rezilienţa capitalului uman – lecţie a pandemiei de COVID 19, Cristina Nedelcu; O perspectivă economică asupra turismului din destinațiile offshore, Camelia Papuc (Scîrlatache); Crowdfunding ul – alternativă de finanțare a turismului rural în Republica Moldova, Irina Pașa; Coaching ul ca instrument de dezvoltare a echipei, Irina Pașa; Flexibilitatea la locul de muncă. Aspecte generale și specifice, Oana Maria Pelin; Parcursul conceptului de inteligență emoțională și teoriile aferente, Anastasia Rotari; Motivarea angajaților și influența asupra performanței organizaționale, Alexandra Ionela Sandu; Managementul eticii în companiile din industria turistică, Daniela Slutu; Impactul plafonului de sticlă în demersul profesional al femeilor din mediul de afaceri românesc: studiu comparativ între femeile din organizații și femeile antreprenor, Ana Maria Todi; Turismul rural vs agroturism în Republica Moldova: actualitate și perspective, Daniel Vichilu; Paradoxul strategic vs operațional în serviciile de medicină veterinară, Iulian Vieru

Gabriela Boldureanu (n. 1970, Târgu Frumos) este profesor universitar doctor habilitat la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, Departamentul de Management, Marketing și Administrarea Afacerilor. Domenii de interes didactic: Crearea afacerilor, Administrarea afacerilor în comerț, turism, servicii. Arii de interes științific: Educația antreprenorială, Inovație și performanță în cercetare și afaceri.
Claudia Iuliana Stoian (n. 1980, Rădăuți) este conferențiar universitar doctor la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, Departamentul de Management, Marketing și Administrarea Afacerilor. Domenii de interes didactic: Marketing, Cercetare de marketing, Marketing turistic. Arii de interes științific: Managementul relațiilor cu clienții, Marketing, Cercetare de marketing, Marketing turistic.
Sebastian Tocar (n. 1994, Câmpulung Moldovenesc) este asistent universitar doctor la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, Departamentul de Management, Marketing și Administrarea Afacerilor. Domenii de interes didactic: Management, Management investițional, Management intercultural. Arii de interes științific: Management, Management investițional, Management intercultural.