TÂRGUL GAUDEAMUS ONLINE: Lansarea volumului „Comunicarea în domeniul sănătății”, de Maria Corina Barbaros, luni, 29 martie, ora 18.00
27.03.2021
Luni, 29 martie 2021, de la ora 18.00, Editura UAIC vă invită la lansarea ONLINE a volumului Comunicarea în domeniul sănătății. Teorii, modele explicative, aplicații, de Maria Corina Barbaros.
Evenimentul va putea fi urmărit atât în direct, cât și înregistrat, pe paginile de Facebook ale Târgului de Carte Gaudeamus și Editurii UAIC, precum și pe gaudeamus.ro (în partea de jos a paginii, prin accesarea evenimentului din desfășurător).
Invitați pentru a vorbi cu această ocazie sunt lect. univ. dr. Alina Duduciuc, de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice a SNSPA, conf. univ. dr. Alexandru Grădinaru, de la Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice a UAIC, autoarea volumului, lect. univ. dr. Maria Corina Barbaros, de la Catedra de Ştiinţe Politice, Relaţii Internaţionale și Studii Europene din cadrul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice a UAIC și directorul Editurii Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, prof. univ. dr. Constantin Dram.
Cartea reprezintă prima apariție editorială din România care sintetizează problematica și studiile din domeniul comunicării medicale (health communication). Principalele teme abordate se referă la comportamentele sociale privind sănătatea, comunicarea strategică din domeniul sănătății publice, comunicarea interpersonală medic-pacient, campaniile de comunicare medicală.
Autoarea volumului, Maria Corina Barbaros, este lector universitar doctor în cadrul Catedrei de Ştiinţe Politice-Relaţii Internaţionale și Studii Europene de la Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Principalele domenii de interes academic și de activitate didactică sunt: comunicarea de criză, comunicare în domeniul sănătății, marketing în sectorul public, comunicare internațională, comunicare politică. De asemenea, autoarea este reprezentant național în cadrul European Association For Communication in Healthcare (EACH), o asociației profesională cu o intensă activitate științifică. Susține cursuri și seminarii de Marketing politic, Comunicare politică, Crisis Communication și Marketing în sectorul public. Coordonează proiectului Seria de dezbateri publice: România secolului XXI desfăşurat în cadrul Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice. A participat, în perioada 2014-2015 la dezbaterile: Alegerile europarlamentare şi perspectivele UE în perioada 2014-2019, Marketingul politic 2.0. în alegerile prezidenţiale din România, 2014; Jurnalismul politic: informare, educare, partizanat.
Cărți publicate: Marketingul politic. Repere teoretice şi strategii de acţiune, Iaşi, Editura Adenium, 2014; Comunicarea politică. Construirea spectacolului politic, a opiniei publice şi a agendei publice, Iaşi, Editura Adenium, 2014.
Programul complet al lansărilor Editurii UAIC la Târgul de Carte Gaudeamus, ediția ONLINE, martie 2021, aici.