Domenii
Filosofie şi Ştiinţe sociale
Istorie
Litere
Ştiinţe ale naturii
Ştiinţe economice
Ştiinţe exacte
Ştiinţe juridice
Educaţie fizică
Diverse
Colecții
Academia Practică
Antiqua et Mediaevalia
Bibliografica
Biblioteca de Istorie Literară
Bibliotheca Archaeologica Iassiensis
Bibliotheca Archaeologica Moldaviae
Bibliotheca Classica Iassiensis
Bibliotheca Patristica Iassiensis
BusinessLike
Cicero
Colecția Medico-chirurgicală
Complus
Contribuţii Ieşene de Germanistică
D.E.U. (Dicţionarele Editurii Universităţii)
Doctoralia
Documenta
Economie şi Societate Liberă
Economikon
Estetică și studii vizuale
Ethnos
Excellentia 150
Exercitium
FIBAS
Fontes Traditionis
Geographia
Hermenia
Historica
Historica Dagesh
Iberica
Imago Mundi
In Honorem
Istorie modernă și memorie culturală
Logos
Monumenta Linguae Dacoromanorum
Observatorul Social
Parenting
Patrimoniu
Personalităţi ale Universităţii „Al.I. Cuza” din Iaşi
Proiecte Europene în Ştiinţele Sociale
Psihologie Socială şi Aplicată
Publicațiile Institutului Român de Genealogie și Heraldică „Sever Zotta”
Restitutio Historiographica
Scripta Archaeologica et Historica Dacoromaniae
Sophia
Sport și Societate
Ştiinţele Educaţiei
Studii de Geografie Politică
Studii Europene
Thesaurus
Thesaurus Classicus
Traditio
Transdisciplinaria
World Literature
Periodice
Analele științifice ale Universității "Al.I. Cuza" din Iași (Serie nouă)
Alte reviste și periodice științifice

Prima pagină / Evenimente /

TÂRGUL GAUDEAMUS ONLINE: Lansarea volumului „Comunicarea în domeniul sănătății”, de Maria Corina Barbaros, luni, 29 martie, ora 18.00

27.03.2021

   Luni, 29 martie 2021, de la ora 18.00, Editura UAIC vă invită la lansarea ONLINE a volumului Comunicarea în domeniul sănătății. Teorii, modele explicative, aplicații, de Maria Corina Barbaros.     
Evenimentul va putea fi urmărit atât în direct, cât și înregistrat, pe paginile de Facebook ale Târgului de Carte Gaudeamus și Editurii UAIC, precum și pe gaudeamus.ro (în partea de jos a paginii, prin accesarea evenimentului din desfășurător).
   Invitați pentru a vorbi cu această ocazie sunt lect. univ. dr. Alina Duduciuc, de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice a SNSPA, conf. univ. dr. Alexandru Grădinaru, de la Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice a UAIC, autoarea volumului, lect. univ. dr. Maria Corina Barbaros, de la Catedra de Ştiinţe Politice, Relaţii Internaţionale și Studii Europene din cadrul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice a UAIC și directorul Editurii Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, prof. univ. dr. Constantin Dram.
      Cartea reprezintă prima apariție editorială din România care sintetizează problematica și studiile din domeniul comunicării medicale (health communication). Principalele teme abordate se referă la comportamentele sociale privind sănătatea, comunicarea strategică din domeniul sănătății publice, comunicarea interpersonală medic-pacient, campaniile de comunicare medicală.

   Autoarea volumului, Maria Corina Barbaros, este lector universitar doctor în cadrul Catedrei de Ştiinţe Politice-Relaţii Internaţionale și Studii Europene de la Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Principalele domenii de interes academic și de activitate didactică sunt: comunicarea de criză, comunicare în domeniul sănătății, marketing în sectorul public, comunicare internațională, comunicare politică. De asemenea, autoarea este reprezentant național în cadrul European Association For Communication in Healthcare (EACH), o asociației profesională cu o intensă activitate științifică. Susține cursuri și seminarii de Marketing politic, Comunicare politică, Crisis Communication și Marketing în sectorul public. Coordonează proiectului Seria de dezbateri publice: România secolului XXI desfăşurat în cadrul Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice. A participat, în perioada 2014-2015 la dezbaterile: Alegerile europarlamentare şi perspectivele UE în perioada 2014-2019, Marketingul politic 2.0. în alegerile prezidenţiale din România, 2014; Jurnalismul politic: informare, educare, partizanat.
Cărți publicate: Marketingul politic. Repere teoretice şi strategii de acţiune, Iaşi, Editura Adenium, 2014; Comunicarea politică. Construirea spectacolului politic, a opiniei publice şi a agendei publice, Iaşi, Editura Adenium, 2014.

     Programul complet al lansărilor Editurii UAIC la Târgul de Carte Gaudeamus, ediția ONLINE, martie 2021, aici.